לך הביתה סילבן

| 20 בדצמבר 2015

לך הביתה, לא כדי להציל את כבודך. זה כבר לא יקרה. עזיבת החיים הציבוריים לא תלבין את העדויות הקשות. לך הביתה מהר, כי זה הסיכוי היחיד שלך לעצור את אחת המתלוננות מלהעיד במשטרה וכל עוד הן לא מעידות, תמיד תוכל להגיד שהתקשורת השמאלנית הפיצה שקרים עליך. אף אחת מהמתלוננות הרי לא משתוקקת, בלשון המעטה, ללכת למשטרה. הן ראו מה קרה לאורלי רביבו ולאורלי אינס ולרחלי רוטנר, עוד לפני שהלכה למשטרה והן פוחדות ממך ומאישתך פחד מוות. אם תעזוב את החיים הציבוריים, יש סיכוי טוב שהן יסתפקו בכך ותינצל מחקירה פלילית, שיכולה גם להיגמר בבית סוהר.

בפעם שעברה הן כבר ראו, המתלוננות למיניהן, מה קורה למי שמעז להתעסק איתך. סימה קדמון מ"ידיעות" (לזכות קדמון ייאמר שבסיבוב הנוכחי היא קראה כבר ביום שישי לשלום לעזוב את החיים הפוליטיים), העיתונאית אורלי וילנאי וחברת הכנסת לשעבר, ענבל גבריאלי, תקפו את מ', המתלוננת הראשונה נגדך. במקביל, אוהדיך זיהמו את דף הפייסבוק שלה. העיתונאי גיא מרוז שאל לפתע מתלוננת מרכזית נגדך שאלה תמימה על הקיר שלה בפייסבוק. אולי הוא לא ידע שאפשר לשאול בפייסבוק באופן ישיר? אולי. מהצד שלה, ביודעה את קשרי החברות בין הזוג וילנאי ומרוז לבינך, היה קשה לפרש את זה שלא כמו מסר מהכיוון שלך.

לך הביתה מהר שר הפנים. אולי תצליח להשפיע על החבורה המכובדת שאמורה להתכנס היום אצל היועץ המשפטי לממשלה ולדון בעניינך. מדובר באנשים מנומסים. אף אחד מהם לא יגיד לו – מר ויינשטיין, הסיבה היחידה שהדיון הזה מתכנס היא בגללך. בגללך ובגלל השיטות הפחדניות שלך לבדוק דברים. הסיבה היחידה שבגללה כל הציבור בישראל תקוע עם המצב המוזר הזה של שטף עדויות בתקשורת, בלי אף עדות במשטרה, היא בגללך, כבוד היועץ המשפטי לממשלה.
בתחילת יולי 2006 זימן הנשיא משה קצב את היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. הוא סיפר לו סיפור מבולבל על כך שבחורה אחת, שעבדה תחתיו, אורלי רביבו, מנסה לסחוט אותו. באותה נשימה, הוא הבהיר שהוא לא מגיש תלונה. ליועץ כמו מזוז זה הספיק. הוא הורה על פתיחת חקירה פלילית. מפה והלאה נעשו לא מעט טעויות, גם על ידי מזוז, אבל השורה התחתונה הובהרה לפחות בהתחלה לכל העולם, כולל המתלוננות – אנחנו נחקור הכול, מהתחלה ועד הסוף.
במרץ 2014 סיפרה מ' באומץ להדס שטייף מגלי צה"ל על מעשה שכביכול עשה בה סילבן שלום. היה ברור שהתלונה התיישנה. היועץ ויינשטיין הורה על 'בדיקה'. לא חקירה. 'בדיקה' זה ההליך הפחדני, הלא קיים בחוק, שכל כך חביב על היועץ הנוכחי, כדי לסדר לנבחרינו חקירה בתנאי דה לוקס (ויינשטיין לא המציא אותו, אבל הוא ללא ספק הביא את השימוש בו למדרגות חדשות של אמנות). כך גם נראתה ה'בדיקה' בעניין שלום. חלטורה. לא פשטו על משרדי שלום, לא תישאלו נהגים שלו על פרקטיקת המושב האחורי של כבוד השר, לא חקרו את מזכירותיו על התקריות לכאורה של נשים יוצאות נסערות מלשכת השר ולא את מאבטחיו על מה שראו. עשו את המינימום שבמינימום והסתפקו בכך ששלום הסיר את מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה. מה לעשות שטיפול שטחי במורסות מעין אלו לא מנקה את המוגלה ואז זה מתפוצץ שוב ונאלצים  באיחור של יותר משנה וחצי לחקור כמו שצריך, בדיוק כמו שקרה בפרשת הרפז.
אז לך הביתה חבר הקבינט שלום. רק אלוהים יודע איך אנשים אינטליגנטיים כמוך המשיכו לנהוג כך, אחרי שראו מה קרה לקצב ומרדכי. אפילו אלוהים לא יודע איך פספסת את ההזדמנות לפרוש בכבוד בזמן הבחירות, יכולת להגיד 'מיציתי' ולנפנף בביטול כל קשר בין זה לבין הבדיקה העלובה ההיא. עכשיו יש לך קש אחרון להיאחז בו. ללכת הביתה מהר. משה קצב בוודאי מתייסר יום יום, על כך שלא לקח את עסקת הטיעון החלומית ההיא. אולי אולי אתה יכול עוד לעצור את הרכבת הזאת.
המאמר התפרסם הבוקר ב"הארץ"

תגובות

תגובות

16 thoughts on “לך הביתה סילבן

  1. רעמסס 1

    מאחר ויש מדיניות של הפרקליטות לא לתבוע מתלוננות על הטרדה מינית גם כאשר הן מתגלות כשקרניות יש להתייחס בחשדנות לכל תלונה. כלומר יש להניח שכל תלונה היא שיקרית עד שתוכח כאמיתית על בסיס נתונים נוספים מעבר לעדות עצמה.

    כרגע ה"מתלוננות" לא מעיזות אפילו באמת להתלונן ולעמוד מול חקירה כלשהי למרות חוסר הסיכון בתלונה (יש אנונימיות וחסינות גם לשקרניות).

    לשאלה הטבעית המתעוררת מדוע יש יותר מתלונה אחת התשובה היא שלפעמית יש בקרב נשים מסויימות נטיה להיסטריה המונית והיגררות לדימיונות שוא. בעבר היתה תופעה שנערות פלסטינאיות בבתי ספר התעלפו והתלוננו על הרעלות בגז. התופעה הופיע בבתי ספר שונים ויצרה בהלה גדולה. בסופו של דבר לא קרה כלום למתעלפות והתופעה נעלמה כפי שהופיע…. גם התלהבות אופנתית בקרב נשים במיוחד להערצת זמרים וסלבים למיניהם טיפוסית להיסטריות כאלה.

  2. מלכת שבא

    רעמסס 1 תחזור למצרים לתקופת הפרעונים . מאוד מתאים לך להיות שם

  3. איזה קטעים פה

    אין על המשפט: "שלפעמית יש בקרב נשים מסויימות נטיה להיסטריה המונית והיגררות לדימיונות שוא".
    ימי הביניים הם פה.
    אבל אנחנו לא איסלמיסטיים . מה פתאום. אנחנו נאורים!

  4. משה פרי

    המטווח של הברנז'ה שמנצלת את היכולת והכח לפרוץ לתקשורת בכל רגע ולעשות
    משפט בכיכר העיר (כמו בבגדד) ולבחור לעצמם את מי הם רוצים להפיל (ממש כמו משחק מחשב) .

    רביב דרוקר, אתה אחד השחקני הברנז'ה הזו, ואיך אני יודע?

    כי אתה בדיוק מתאים לפרופיל של חברי הברנז'ה, אתה מכיר בדיוק מי חבר של מי ומי מביע סלידה
    כזו או אחרת מתוך החבורות, והכל בעצם לא ענייני ושהכל עניין של חברות מוקדמת, כמו שלך ובת זוגתך
    עם כאלה שאתם מחבבים ולהפך.
    הברנז'ה היא שמולנית אובסיסבית ולכן הם מסמנים את אנשי הימין ומרכז ולאיים עליהם, כמו שאתה
    כותב "באובייקטיביות" בהצעתך לסילבן להתפטר שאם לא כן, אתה וחבריך תשלחו אותו לכלא.
    לדעתי ההחלטה של הברנז'ה לחסל את סילבן היא החלטה פוליטית והרקע, ההחלטה של שר הפנים
    לפעול בנושא המסתתננים.
    ארגוני הקרן החדשה מפעילים את תפיסת העולם הבלתי דמוקרטית של המיעוט בישראל וללא בחירות
    ומצליחים לשבש את המדינה לאחר שזיהו את רפיסות הליכוד.
    אומרים תמיד: "כסף מנהל את העולם", הכסף הזה שזורם לאלפי פעילים שנבחרים בקפידה בעיקר בתקשורת
    הישראלית הם המטרידים האמתיים ששולחים ידיים לכל האזורים האינטימיים של רוב העם.
    בקיצור, הצביעות חוגגתֱ !

  5. noy@kinneret.co.il'נוי אהרון

    משה פרי
    שכחת "להאשים" את שוברים שתיקה ?????????????………..

  6. MIRIRE0@GMAIL.COM'ברטה

    את התגובה של משה פרי צריך לתלות על המקרר. צ'יקמוק טובע בים של רגשי נחיתות וקונספירציות זורק מכל הבא ליד להגנת בעלה של ג'ודי: הקרן החדשה!!!!! בראנז'ה!! מסמנים אנשי ימין!!!!

  7. אלון

    רביב, מה אתה ומה עיתונאים אחרים ידעו, אם בכלל, על מעללי סילבן?

  8. אריקו

    כרגע הודיעו כי סילבן שלום מתפטר.
    כל הכבוד, רביב.

  9. גדי

    ח ח ח סילבן שלום החרמן דומה בהתנהגותו לקצב ..כאשר אחד אומר את "שיכור " מילא שתים אולי ..יש בעיה אבל כאשר מדובר ב 13 נשים אומרות אתה "שיכור " אהה סליחה מטריד מנית .אז כניראה סילבן שלום באמת בבעיה .ובאמת גודי ניר מוזס .קחי אותו דחוף דחוף לטיפול במטריד מנית נשים !!!..וסליחה כמובן קצב מכין את התא שלו לקבלת סילבן שלום …בסבבה.יחד .

  10. MIRIRE0@GMAIL.COM'ברטה

    הלך הביתה. עכשיו צריך לדאוג שגם יעמוד לדין. הטרדה מינית רלוונטית גם כאשר המטריד לכאורה מתפטר מתפקידו. הבוקר שמענו את פסיכיאטר הבית נואם נאום סנגוריה מתוזמן תוך שהוא פורש את מסכנותם של משפחת מוזס שלום ניר החל מהיתמות בגיל צעיר ,הילדים (אוי אוי אוי) ועוד, ואי אפשר שלא להיזכר ברופא השיניים ורופאו האישי של נתניהו שיצאו כל אחד בתורו לתקשורת להגנת בני הזוג (אח שכול) שעד היום לא הועמדו לדין.

  11. abbaeven@walla.com'חפץ חיים

    למרות שאני לא יודע מה האמת בכל הסיפור הזה , וכאשר אני לא יודע מה האמת,
    אני מפעיל את מבחן ההסתברות.
    אני מעריך בהסתברות גבוהה שעדויות המתלוננות נכונות.
    אני יותר מאמין לנשים מאשר לסילבן.
    ולמה,
    מכיוון שלגברים במעמדו יש בעיה. הם רוצים לגוון את חייהם ולא יכולים לעשות זאת כמו כל הגברים האנונימיים.
    לכן , הדרך היא באמצעות נשים שמזדמנות בדרכו, מתוך תקווה שיענו וישמרו על דיסקרטיות.
    הטעות שלו, שלא יודע להעריך נכון את תגובת הנשים, ולכן הפכה התנהגותו לסדרתית.

  12. alizahasson9@gmail.com'חסון עליזה

    מוסר כפול.את אולמרט שנאשם והורשע בעבירות מוכחות בבית המשפט אתם לא דואגים שירצה את עונשו.רציתם אפילו להעמידו בראש המחנה הציוני.את סילבן שמילא תפקידים בכירים ושרת את המדינה 23 שנים אתם שופטים,משמיצים ותולים אותו בככר העיר רק על סמך שמועות של נשים אנונמיות שלא מעזות להתלונן במשטרה.קבלתם תאבון להפיל כל ימני שמצליח.לנו קשה להאמין לתקשורת.

  13. דוד לויאן

    היי רביב,

    תבדוק את הקשר של סילבן לדוד לויאן-הורשע בביצוע עבירות של מעשה סדום בנסיבות מחמירות .בית המשפט המחוזי השית עליו עונש של שמונה שנות מאסר, מתוך זה חמש שנים לריצוי בפועל והיתרה על תנאי
    אתה תגלה עולם ומלאו

  14. s.affias@gmail.com'שבתאי

    את העונש האמיתי, הכואב, ללא ניכוי שליש הוא כמובן יקבל מהמלכה ג'ודי-מוזס-ידיעות-ניר-שלום ולא להתראות.
    שבתאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.